Odoo-järjestelmänä tuki

Onnistunut Odoo-toimitus ei pääty projektin päättämiseen ja järjestelmän käyttöönottoon. Tarjoamme asiakkaille apua ja tukea koko Odoo-käytön ajan. Tukeen kuuluvat järjestelmän jatkokonfiguroinnit, räätälöinnit, päivitykset, ylläpito ja tasonnostot sekä yleinen neuvonta. Aftersales-tukipalvelumme takaa sen, että saat Odoosta mahdollisimman paljon etua irti.


Asiakkaan tarpeista riippuen tarjoamamme tukipalvelut ovat käytettävissä joko tuntipaketteina tai työtunti kerrallaan. Järjestämme tukipalveluita sekä paikalla (koronavirustilanteen niin salliessa) tai virtuaalisesti videoneuvotteluiden kautta.

Tukipalveluiden sisältö

Vastuukonsultti

Vastuukonsultti on ensisijainen yhteyshenkilö asiakkaan suuntaan ja vastaa siitä, että tukipyynnöt saadaan käsiteltyä nopeasti ja tehokkaasti.

Kuukausittaiset tukitunnit

Suosittelemme asiakkaillemme hankkimaan kiinteän määrän tukitunteja kuukaudessa. Näin ei tarvitse arkailla palvelun käytössä.

Priorisoitu tuki

Odoo-tukipalveluittemme asiakkaiden tukipyynnöt asettuvat jonon kärkeen kaikessa teknisessä toiminnassamme.

Alennus tuntihinnoista

Tarjoamme tukipalveluita alennettuihin tuntihintoihin asiakkaille, jotka solmivat tukisopimuksen kiinteäksi ajaksi.

Tuki 24/7

OBS on yksi harvoja eurooppalaisia Odoo-palveluntuottajia, jotka kykenevät tarjoamaan 24/7 tuen asiakkailleen.

Odoo-sovellusten versiopäivitykset

Tarjoamme asiakkaillemme räätälöityjen Odoo-sovellusten päivitykset ilman erillistä kustannusta, kun asiakas päivittää Odoon version seuraavaan suureen versioon.